Uppdrag 114: Utförande och Resultat!

Utförande:

Jag ringde 118 118 och frågade om en singeltjej i växjö.
Sedan messade jag 118 100 och testade det.


Resultat:

Samtalet gick något i stil med:
Hej, Mitt namn är Johan, jag skulle vilja bli kopplad till en kvinnlig singel i Växjöområdet.
-
Hej, njae, det kan jag ju inte göra. Jag kan ju inte veta vilka som är singlar.
Men kan du inte se om nån brud bor själv eller nåt då?
- Men, eh... det kan ju vara så att två bor ihop, men att det bara står på en.
- Så det finns inget du kan göra?
Nej tyvärr, men det kanske är nåt för framtiden. Haha.*
Okej då. Tack ändå. Hej då
- Hej då!

Dert vart ju inte så lyckat, men ett mycket intressant samtal!

Smsutväxlingen gick till såhär:
Fråga:
"Hej! JAg vill ha numret till en singeltjej i 25års åldern i Växjö. Och sen undrar jag om du som svarar är tjej och singel?"
Svar:
"Enligt 118 100´s policy kan vi inte ge ut numret till någon person utan att du har ett namn eller nummer. 118 100 föreslår att du provar med att ragga upp en snygg 25åring nästa gång du är i Växjö. Lycka till!"

Svårighetsgrad:

En bit kaka: X
Svettigt:
Omöjligt:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha vad underbart att de gav ett tips! :-D

2009-02-22 @ 22:15:57
Postat av: Hula

Haha, jädra nöt! Du är rolig du PH!

2009-02-22 @ 23:09:24
Postat av: Facebook Zara

118118 suger,,,kunde ringt mig,,så hade jag gett dej flera förslag!

2009-02-23 @ 10:49:16
Postat av: Anna

Nejmen. Hur kunde de bara svara så?! :O

Uppenbarligen har de inte svar på allt. Vilken besvikelse.



Men men...

2009-02-23 @ 13:04:11
URL: http://xanthia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0