Uppdrag 147: Utförande och resultat!

Utförande:
Att hitta den blonda och den svarthåriga
gick fort, men den brunhåriga fick jag tag
i först på vägen hem. Att komma in på islandshästar,
Australien och pizzerior var förvånansvärt enkelt.

Resultat:
Detta var inte min kväll. Den blonda var det Per som
tipsa mig om, men hon hade pojkvän, den svarthåriga
försvann och den brunhåriga jag tog på vägen hem
visade sig vara lesbisk, hon mötte upp med sin flickvän.
Men skönt att obehindrat kunna ta kontakt med dessa
flickor i alla fall...

Svårighetsgrad:
En bit kaka:
Svettigt: X
Omöjligt:

Kommentarer
Postat av: Vicke

to bad man... better luck next time ;)

Postat av: Jossan

Haha naaw :) Men de går nog bättre nästa uppdrag :) Lesbisk va ju verkligen höjden av otur=D

2009-02-28 @ 07:12:14
URL: http://joseri8407.blogg.se/
Postat av: Krügge

Du är sjuk men förbannat roligt att läsa!

2009-03-01 @ 02:19:38
Postat av: Ylva

Bättre tur nästa gång men skam den som ger sig! Kram

2009-03-01 @ 21:33:13
Postat av: emma pemma :)

HEJA JOHAN, du är värsta modig!

2009-03-02 @ 21:20:41
URL: http://atletflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0