Uppdrag 166: Utförande!

Utförande:
Jag gick idag upp till ICA-Supermarket på Teleborg.
Jag skulle alltså stoppa in 10 lappar med "Är du också
singel?" skrivet på i 10 olika förpackningar. Jag valde
att skriva det på baksidan av mitt visitkort.
De förpackningar jag stoppade in korten i var:
* Wasa Delikatess (Knäckebröd)
* ICA Cappuccino
* Ekströms nyponsppa (pulver)
* Felix Pulvermos (12p)
* Wasa Fiber (Knäckebröd)
* Friggs Citrus (Thé)
* Mr. Muscle Magic Scrub
* Glödlampa
* Chopsticks (Ätpinnar)
* Felix Grönsakssoppa

Jag hade en tanke på att gömma lapparna i förpackningar
som jag gillar, men det var svårt. Många förpackningar
går absolut inte och sen skulle man göra det utan att
någon ser. Men det var lite kul.

Svårighetsgrad:
En bit kaka:
Svettigt: X
Omöjligt:

Kommentarer
Postat av: Facebook Zara

OOOhhhh nej!



Du skulle ju petat ner det i förpackning med trosskydd, sån pappförpackning. Nyponsoppapulver köper ju bara elderly people,,,

2009-03-02 @ 10:20:26
Postat av: Ellan

Underbar idé! Men du kunde valt lite med "kvinnliga" produkter för att öka dina chanser :)

2009-03-02 @ 15:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0