Uppdrag 4 & 7: Utförande!

Utförande:
Nu hänger min kontaktannons på väggen
i vår tvättstuga. Jag lyckades få med alla
de ord som ingick i utmaningen. Så här
lyder annonstexten:
HEJ!
Mitt namn är Johan. Jag pluggar första
året här på universitetet. Jag skulle gärna
ha en fin tjej att tillbringa tiden tillsammans
med. Jag är inte mycket för
promenader
& svampplockning och måste jag välja
mellan hundar & katter så är det katter
som gäller. Jag tycker om att laga mat
och skulle gärna ha någon att laga till.
Jag söker dig med fötterna på jorden,
som gillar långa samtal och har nära
till ett leende. Jag ser fram emot att
tillsammans grilla vid sjön & avnjuta
vårens solnedgångar. Så var nu modig
& ta kontakt! Annars kommer ett troll
och ger dig herpes!  =)
Mail/Msn johan_nr01@hot...

Detta kommer bli mycket intressant
och det förvånar mig inte om annonsen
hamnar på Tjuvtittat. Ni ska även få bildbevis!


Resultatet får vi vänta på...


Svårighetsgrad:
En bit kaka:
Svettigt: X
Omöjligt:



Kommentarer
Postat av: Hedman

Mycket bra johan, Vilken flicka som helst kommer att smälta av de orden

2009-02-24 @ 18:34:31
Postat av: Sandra

Hahaha! Gud va roligt!!! Inte visste jag att du var en sån initiativrik kille johan!! Kör hårt

2009-02-24 @ 19:11:30
Postat av: Anonym

Tror du kommer finna en underbar tjej på detta sätt! Lycka till:)puss

2009-02-24 @ 19:51:30
Postat av: Vicke

hehe perfekt.... ja det kommer nog alla tjejer göra där nere så...=)

Postat av: Elisabeth

Väldigt rolig, väldigt lätt läst och intressan. Lycka till.

2009-02-24 @ 21:22:28
Postat av: Anna

Ah, snyggt.



Jag hade svarat om jag hade kunnat :P En sånn annons kan man ju inte låta bli att svara på. Den talar ju rakt in i hjärtat.



2009-02-24 @ 22:24:39
URL: http://xanthia.blogg.se/
Postat av: Hula

HAHAHAHAHAHA..... hahahaha... Keeep up the good work PH! Jädrar vilket långt papper du fick tag i!

2009-02-25 @ 03:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0