Uppdrag 114: Utförande och resultat

Utförande:
Jag ringde 118 118 och tänkte nu redovisa för samtalet (på ett ungefär):
Tjej med söt röst (TMSR): 118 118 vad kan jag hjälpa dig med?
Jag (J): Hej, jag skulle vilja bli kopplad till en söt singeltjej i 25 årsåldern, gärna i Växjö.
TMSR: Haha, skojar du med mig?
J: Nej absolut inte.
TMSR: Det är mot vår policy att lämna ut nummer till någon du inte har information om.
J: Men jag gav dig ju massa information.
TMSR: *Fniss* Men det förstår du väl att jag inte kan ge ut?
J: Snälla!
TMSR: Nej, nu får du ge dig! (börjar låta sur)
J: Okej då. Men är inte du singel då?
TMSR: Nej det är jag inte!
J: Okej okej. det skadar ju inte att fråga i alla fall.
TMSR: Var det något mer du ville (uppenbart irriterad)
J: Nej tack det var bra så. Ha en trevlig kväll.
TMSR: Hej då!

Resultat:
Tjejen som svarade sist var mycket trevligare, annars var resultatet detsamma.
Svårt att hålla sig för skratt, riktigt roligt. Ni borde testa det!

Svårighetsgrad:
En bit kaka:
Svettigt: X
Omöjligt:


Kommentarer
Postat av: malin

sjukt rolig blogg, nu kommer jag hålla utsikt efter dig på campus i höst! :D

2009-06-18 @ 11:34:34
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

hahaha fan va roligt! måste prova :P

2009-06-20 @ 16:24:58
Postat av: Madeleine

Nu får du ju ge dig! du kan ju inte göra samma uppdrag igen!! Det är ju lite fusk! ska du göra kontaktannonsen i tvättstugan igen? ;) då lär jag nog känna mig lite sviken.. :( / Puss M

2009-06-20 @ 17:53:44
URL: http://myrbackmadeleine.blogspot.com
Postat av: Anonym

Söt röst? Hur faan har man en söt röst?

2009-07-01 @ 15:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0