Uppdrag 139: Utförande och Resultat!

Utförande:
Jag inhandlade i förrgår en godispåse med tre godisar
av 10 olika sorter. Jag valde ut geléhallonen till den
speciella godisen. Idag runt tiotiden begav jag mig till
universitetet och smög runt och bjöd fina flickor på godis.
(det lät pedofilistiskt, men jag lovar att flickorna var myndiga)

Resultat:
Jag bjöd 7 tjejer på godis innan alla geléhallon var slut.
De tre som valde geléhallon frågade jag om de var intresserade
av att gå på en dejt. Tyvärr var alla tre redan i förhållande,
det var vad de sa i alla fall, haha. Men det var riktigt kul ändå. Det
kan aldrig bli obekväma situationer när godis är inblandat!

Svårighetsgrad:
En bit kaka:
Svettigt: X
Omöjligt:

Kommentarer
Postat av: emma

Haha, Johan! Att du orkar! ;D

2009-03-13 @ 15:21:40
URL: http://emmafransson.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

starkt att du pallar! men "you go man"!

2009-03-13 @ 22:43:04
Postat av: Ylva

Är djupt imponerad över att du fortfarande orkar! Men jag tror starkt att det kommer att löna sig i längden!

2009-03-13 @ 23:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0