Uppdrag 4 & 7: Första resultatet!

Resultat:
Jag har äntligen fått svar på min annons i tvättstugan! Lite overkligt!
Haha. fick nästan en chock när jag igår fick ett mail med rubriken:
Brev från tvättstugan. Jag kommer sammanfatta brevet lite kort då
jag inte vill skriva det rakt av utav respekt för avsändaren.
Det var ödet som gjorde det, jag brukar tvätta i andra tvättstugan...
...Kan inte sluta skratta, det känns så overkligt...
Det är det enda ni får från mailet. Men det är i alla fall så att hon
sedan hon flyttat hit i september alltid tvättat i tvättstuga nummer
ett. Men då hon inte lyckats få en tvättid där på en vecka började
det bli panik och hon valde tvåan. Och väl där fick hon syn på ett
A4 ark med rosa bokstäver och kände att det var ödet.
Jag pratade sedan lite med henne på msn igår och det kändes
okej, men inte mer tyärr. Men det är svårt att säga hur någon är
via msn. Men förhoppningsvis ska vi ta en promenad eller filmkväll
i slutet av denna vecka eller någongång i nästa! Äntligen börjar man
se resultat av allt slit!!!

Kommentarer
Postat av: Vicke

Grattis

Postat av: Mia W

Haha, wow. :)

2009-03-10 @ 17:23:42
URL: http://www.hejmia.se/
Postat av: Anonym

haha fan va nice =P de fungerade ju iallaflal.

2009-03-10 @ 21:42:14
URL: http://http:/philippaolausson.blogg.se
Postat av: Hula

Snyggt!

2009-03-11 @ 03:57:15
Postat av: Toby

Ja vill läsa hela hennes svar till dej!

2009-03-11 @ 23:23:06
Postat av: Bettan

haha fan nice, men man vill ju läsa hela mailet! gör en update om ert möte sen!

2009-03-12 @ 12:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0