Uppdrag: Visitkort! Planering/Utförande/Resultat

Planering:
Detta uppdraget finns inte i boken utan var en impulsgrej.
Det gick ut på att smyga ner mitt visitkort i en vacker tjejs
jacka.

Utförande:
Såhär var det: Jag, Toby, Abbe och Kviding satt i söndags och kollade
på innebandy i Teleborgshallen. Framför oss satt två vackra tjejer, Abbe
hann paxa den högra och jag den vänstra. Den vänstra visade sig vara
riktigt fin och Toby satt och tjatade om att jag skulle göra något åt det.
Så när det var dags att gå smet jag ner mitt visitkort i hennes jackärm!

Resultat:
Redan samma kväll fick jag ett SMS med texten: "Hej! Hade ni kul på innebandyn?".
Efter det satt vi och snackade på MSN i ca 4 timmar och det hela resulterade i att
vi igår gick på dejt.

Dejten:
Vi sågs i stan vid 18, promenerade till en sushirestaurang där vi satt och åt och pratade i
nån timme. Efter det tog vi en 2 timmars promenad i kylan och kvällen avslutades med ett
glas på en mysig pub. En överlag lyckad träff och jag hoppas nu på en andra!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

sweet. kul att det funka bra, hoppas de blir en fortsättning! vill ha uppdatering hehe

2009-03-19 @ 21:41:55
Postat av: Alex

Jag kan ju ta över bloggen nu om det fungerar med den här tjejen..

2009-03-19 @ 23:24:29
Postat av: Ylva

Hoppas på lika bra passform el inte;)

2009-03-23 @ 11:38:09
Postat av: Jenny

Det är ju faktsikt helt sinnessjukt (;

2009-03-24 @ 13:34:40
Postat av: girl on the right

haha, jasså.. vem va det som paxade mig då? ;)

2009-04-19 @ 02:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0